23 August 2011

aku lah Hang Tuah !

uAssalamualaikum ^_^ hari ni da masok 23 Ramadhan..da x lame da nak raya..lg 3 hari aku nk blk kampong..rindu kampong halaman dan sanak saudara membuak-buak (mcm la aku stdy ove sea kn...) dulu ada jugak angan nk stdy ovesea..tp apa kn daya..nasib dan tuah x menyebelahi..(ke mmg aku yg xpndai??:p)


Hidup kita ni..x dinafikan kadang kala bergantung kepada tuah dan nasib..bak kata Alamarhum Tan Sri P. Ramlee dlm filem Nujum Pak Belalang..kekuatan Laksamana Hang Tuah terletak pada nama..

Cakap sal tuah ni teringat lak aku ngan cikgu Sejarah aku dulu..dia mmg ade luck..xtau la ilmu ape dia pkai.
.haha..dia join contest pape asyik dia je menang..yg plg aku tension bila tau Naza Ria yg dia pkai tu bkn dia beli..tp dpt free!!!ya FOC..xmenderita pon nk bayar ansuran...ckgu aku tu menang hadiah utama peraduan Petronas..abah aku pon ade jugak masok peraduan tu tp hadiah saguHEPAR pon xdpt..hehe...






haa..ni x dinafikann..mmg bertuah! drpd 143 org..aku slh sorang drpd 6org yg bertuah dlm contest ni..dpt tiket wayang free..n 4 ur information..ni adalah contest pertama aku join!!thanks Qish Darleena..:)





n bertambah manis (manis ke?) bila contest kedua yg aku join pon membuahkan hasil..haha..baju domo ni aku dapat lepas join Dear Haffiz Lucky Draw : Elmo's or Domo's? thanks Apis :)

so hebat x?2 hadiah dari 2 contest yg aku join...klau beratus2 contest?hahaha..



Anonymous : Join contest org je ke?bila nk wat contest sndiri?:p

No comments:

Post a Comment

really appreciate your opinion..=)